Regulamin

PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY

ZWROTY i WYMIANA ZAKUPIONEGO TOWARU
Dokonując zakupu w naszym sklepie, Klienci  mają prawo zwrotu lub wymiany towaru do 7 dni  roboczych od daty jego zakupu.
Konieczne jest w tym celu  przedłożenie dowodu zakupu (paragonu),oryginał paragonu zostaje u sprzedawcy.
Zwrot w postaci BONU  na równowartość zwracanego towaru ,do wykorzystania  przez 1 rok w naszym sklepie.

  • Wymieniany lub zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym (oryginalne opakowanie i nienaruszone zabezpieczenia , metki) . Z tego powodu prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności.
  • Jeżeli produkt jest zabrudzony lub uszkodzony, nosi ślady prania lub czyszczenia, zostały usunięte oryginalne metki lub jest przeceniony - nie podlega  wymianie lub zwrotowi.
  • Sklep ,mama i tata, zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia uszkodzonego produktu.

TOWAR PRZECENIONY, nie może być przedmiotem zwrotu , którego cena w momencie jego sprzedaży została obniżona ze względu na wady fizyczne, uszkodzenia i końcówkę kolekcji (wyprzedaż).

Towar, który w momencie sprzedaży był specyficznie zapakowany (np. produkty MEDELA, urządzenia elektroniczne typu waga , termometr itp.), powinien znajdować się w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu.

Zasady opisane w niniejszym Regulaminie nie stoją na przeszkodzie dochodzeniu przez Konsumenta roszczeń na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U.02.141.1176). Podstawą do ewentualnych reklamacji Towaru jest dowód zakupu .

Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać.

Sytuacja wygląda inaczej, jeżeli towar ma wadę – wtedy zwrot towaru może być dokonany pod pewnymi warunkami w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi.
Ustawa z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

Ponadto sprzedawca może (ale nie musi) przewidzieć w regulaminie sklepu stacjonarnego ewentualność zwrotu towaru przez kupującego w określonym terminie (np. 7 dni) i pod określonymi warunkami (np. tylko z paragonem zakupu i oryginalnymi metkami, w stanie nienaruszonym).

Czy i kiedy mamy prawo do zwrotu towaru

Prawo nie umożliwia konsumentowi dokonania zwrotu towaru tylko dlatego, że przestał mu się podobać. Jeżeli towar konsumpcyjny jest zgodny z umową i pełnowartościowy, sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia jego zwrotu. Przyjęcie lub odmowa przyjęcia niewadliwego towaru zależeć będzie wyłącznie od polityki wewnętrznej danego handlowca.

Właśnie dlatego jeszcze przed dokonaniem zakupu należy uzgodnić ze sprzedawcą, czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru i ewentualnie w jakim okresie taki zwrot może zostać dokonany. Warto pamiętać, iż wiele sklepów ma wewnętrzną politykę, zgodnie z którą zakupiony towar będzie podlegał zwrotowi w określonym czasie.

Aby zwrócić niechciany towar, musimy mieć dowód jego zakupu. Możemy również poprosić o potwierdzenie na odwrocie paragonu, że przedsiębiorca godzi się na przyjęcie zwrotu nieuszkodzonej rzeczy w określonym terminie

Podstawa prawna
Ustawa z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

 

KARTA RABATOWA "mama i tata" za zakupy na kwotę 800 zł

karta

Płatność gotówką: -3%
Płatność gotówką z kartą rabatową "mama i tata": -5%
Płatność kartą płatniczą z kartą rabatową "mama i tata": -3%